Wij proberen als bedrijf er alles aan te doen om te zorgen dat wij bij de tijd blijven. Dat betekent dat wij voortdurend op zoek zijn naar mogelijkheden om onze service te verbeteren en om onze omzet te verhogen. Wij hebben onlangs gemerkt dat wij niet altijd even efficiënt zijn wanneer het gaat over de service naar onze bestaande klanten toe. Wij hebben namelijk heel vaak dat klanten weer naar ons bedrijf terugkeren om nog een keer een bestelling te doen. Dat is natuurlijk heel erg fijn voor ons omdat bestaande klanten veel minder werk met zich meebrengen dan nieuwe klanten. Vandaar dat wij graag goede service willen verlenen aan onze bestaande klanten. Wij merkten echter dat wij niet altijd even snel hun gegevens bij de hand hadden. Dat was vervelend voor hen omdat wij op deze manier niet een goede indruk konden maken. Wij hebben daarom gekeken wat wij konden doen om dit te verbeteren. Wij hebben toen gezien dat het CRM systeem waar wij mee werkten, niet echt modern meer was. Wij mistten namelijk heel veel functies en wij hebben daarom besloten om op een andere CRM over te stappen. De grote vraag was echter waar wij dit het beste konden doen. Wij wilden namelijk graag een goede CRM gebruiken omdat wij daadwerkelijk een verbetering wilden doorvoeren en niet simpelweg op een andere slechte CRM wilden overstappen. Wij hebben daarom goed gekeken waar wij het beste geholpen konden worden en wij hebben toen eerst gekeken waar wij veel informatie konden vinden over een nieuw CRM systeem. Wij hebben toen uitgebreid op het internet gekeken en wij hebben gezien dat wij het beste een keer naar de site van teamleader.nl konden gaan. Deze site kreeg namelijk heel veel goede beoordelingen van de mensen die hier zaken hadden gedaan en vandaar dat wij ook graag een keer een kijkje wilden nemen op deze pagina. Wij hebben gezien dat wij hier heel veel informatie over een goed CRM systeem konden vinden en het was voor ons dan ook al heel snel duidelijk dat wij hier graag zaken wilden doen. Wij hebben daarom gekeken of wij een keer met een van de mensen van teamleader.nl konden bellen om een aantal vragen te stellen waarvan wij het antwoord niet op de site konden vinden. 

Ons nieuwe CRM systeem bevalt heel erg goed

Wij hebben contact opgenomen met de mensen van teamleader.nl en wij hebben hen allerlei vragen gesteld over de diensten en producten die zij op hun site aanboden. Wij hebben uiteindelijk besloten dat wij graag met hun CRM wilden werken omdat wij al snel in de gaten hadden dat wij nergens anders een beter CRM systeem konden vinden. 

Wij hebben de klantgegevens nu altijd snel bij de hand

Wij zijn blij dat wij teamleader.nl gevonden hebben want wij weten nu zeker dat wij altijd snel de klantgegevens bij de hand hebben. Kortom:

  • Wij zijn blij met ons nieuwe systeem 
  • Wij kunnen onze bestaande klanten nu beter bedienen 
  • Wij merken dat wij sneller kunnen werken met dit nieuwe systeem 

Kijk voor meer informatie ook nog even op teamleader.nl. 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn